2008/07/26

BARRANC DE LA CARAMELLA I EL RACÓ DE LA GRALLA 2008-07-20

• Barranc La Caramella i La Gralla.
  • Tarragona.
  • Yves, Kiko i Marc.
Avui després de fer tard el cap de setmana passat, hem quedat a les 6 del matí, com el camí de que havíem de seguir estava tallat hem arribat al peu del barranc ( Casa Carballo) a les 8:00.
Quan estavem a punt de començar a pujar ens hem trobat a un tio templat que anava a dinar a Caro i sa prestat a indicar-nos una ruta alternativa per a pujar. Bernat que es el seu nom, ens ha indicat i ens a ensenyat el barranc de La Gralla que es on hem fet la primera aturada i aquí es on ens separem.
El que pensàvem que era un llarg camí, només acabava de començar, seguim les marques del camí fins que es perden en la malea... a partir d'aquí comencem a pujar rascant les cames.
Arribem a un punt que no sabem per a on continuar i decidim emprendre el barranc de la Caramella. Les provisions d'aigua queden curtes i decidim omplir d'aigua que surt del barranc i seguim el descens.... de moment tot va molt bé i ens divertim força, fins a arriar a la Cua de Cavall que li estàvem donant moltes voltes i decidim no baixar aquest ràpel de 80 metres perquè no sabem com està el punt de reunió al mig, i ens dirigim al barranc Racó de la Gralla. Que comencem amb alegria fins arribar a un ràpel de uns 50 metres que es fa una mica dur de plantejar però podem resoldre gràcies a Kiko que desfent algun nus en plena baixada.

Al final gracies a unes noies que estaven en les últimes bases podem beure aigua i Yves de regal un Iogurt.

FOTOS CLIC AQUÍ.
(la última foto es com hem va quedar l'ull el diumenge al despertar... res que m'han tornat a punxar. xD