2008/12/24

BARRANC DE LA COVA PINTADA 2008-12-24

Dia de barranc i aquesta nit matines.... ooohhhooohhhooohhhh
A les 8 del matí, Janka, Pere, Yves, Kiko i Marc, ens dirigim cap al Mas De Barberans on ens parem a fer cafè calentet, per fer el Barranc del Tolls de la Brossa amb el Barranc de la Cova Pintada. El dia es fred -2 graus al sortir de casa, però al matí el sol ens fa treure els jersei i acabem suant. Avui pensàvem que arribaríem prou d'hora, però al final no anem massa ve de temps.
La pujadeta per el Escarrissó de Barretes es fa amb una bona marxa, i arribem al Coll dels Morralets, una vegada aquí ens tirem de cap a barranc que tenim just al deban "Barranc de la Brossa", que comença amb un 65 metres i ens recorda que fa dies que no ens pengem de tant alt...jeje, després d'uns ràpels curts, arribem al gran circ, amb una mica de dificultats, Pere i Jo acabem remuntant el primer ràpel del Gran circ i deixem una corda, decidim baixar per la sendera, ja que el sol anuncia que es retira. Totes les Fotos.
Croquis de www.barranquismo.net

Anònim ha dit...

Hola.

Dos petites puntualitzacions, l’afluent per on heu baixat és el Barranc de Tolls de Brossa i el escarrisso d’accés no és pas el de Barretes sinó de Barosa.

Heu recuperat la corda?

Salutacions.

Barranker Ulldecona ha dit...

Gràcies per les puntualitzacions, m'havia deixat "del tolls", lo de Escarrissó de Barretes està tret de la aproximació de barranquismo.net que diu que les escales de fusta estàn allí. Busco algún mape que surti aquesta aproximació, si saps d'algún enllaç, hem faràs un favor.

La corda com expliquem en la següent noticia, va ser recuperada.